Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 25, 2010

nak balik umah...

Assalamualaikum...
ok. nak cpat nie, so just straight to the point...
esok paper final aku yang last utk sem 1... bio paper 1...
lepas tu... BALIK!!!!
x sabonye nak blik umah... rindu gler kot kat mak aku yang tercinta.... walaupun rumah dekat je(naik kete stengah jam pun x sampai, tiap2 mggu bleh tumpang abg aku blik umah) tapi ingat senang ke nak balik dgan kesibukan yang melanda.... hehehe alasan!!!
so esok, aku start exam pkul 9, habis pkul 10, naik bilik yang letaknya hanya depan dewan kuliah aku nie, terus cabut dgan member, lari pergi pondok pak guard, scan kad matrik pastu lari plak nak kejar bas yang paling awal....!!! mintak2 la bas senang nak dapat esok... maklumlah aku naik bas tambang, bkan bas express... bas aku kena dikejar bkn ditunggu... huhuhu... 2 la. tempat blaja dekat sgt dgn umah dah x merasa naik bas express.. tp ok ape.. senang abang aku dtg anta macam2... sian abang2 aku.. aku slalu nyusahkan diorang.. bile la aku nak brubah....k la.. chow dlu.. nak hitung saat nak blik..
wassalam...

No comments:

Post a Comment