Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 30, 2010

AKU PASS!!!

Alhamdulillah...
setelah lebih kurang seminggu jugak la aku murung burung depressi sebab risau giler result nak kluar....hari nie...
So, penantian aku berakhir dengan air mata kesedihan penyesalan yang teramat sangat!!
seperti tajuk yang diatas, aku memang lulus!!! tapi xde la excellent sangat macam sorang member aku nie... die dapat 4 flat... tapi aku dapat cukup2 makan je...
namun aku syukur sangat2 sebab Allah masih bagi aku peluang untuk aku berusaha sungguh2 utk dapat pointer yang lagi bagus untuk final sem nie.. insyaAllah....
masa mula2 jejak kaki dlam dewan tadi Tuhan je tau betapa gugupnyer jantung aku plus sakit perut.. hehehe risau gler takut x pass, sia2 je la aku 2 tahun kat sini kan... tapi aku dah buktikan yang aku xde la teruk sangat sampai xleh sambung utk final sem... cuma pointer je yang x brape nak tinggi,, sama la macam ketinggian aku yang x seberapa nie.. huhuhu
namun di sebalik berita yang lega nie, ada jugak la berita yang agak sedih... sorang guy dalam kelas aku x dapat sambung... walaupun aku x rapat sangat dgn die, tapi kitorang satu kelas memang suka usik2 die...lepas nie mesti sunyi die dah xde..
ekcelly, plan aku, kalu aku x dapat sambung, aku spatutnye ambik kelas jahit, blaja jahit n bukak kedai jahit sendiri.. dgn kerjasama kakak aku satu2nya... tapi disebabkan aku stay, plan aku terpaksa ditangguhkan sampai la aku final thun dpan.. sori ek muni... kejap je aku kat sini.. blan 4 nt aku blaja jahit ek... aku teringin nak blaja camne nak jahit baju melayu... sebab susah gler nak cari saiz baju melayu adik2 aku... sorang terlampau debab, sorang lagi terlampau kurus... so, kalu aku reti jahit sendiri, senang...


k la... chow dlu.. ada banyak kerja tergendala yang aku kene buat disebabkan mood result yang membimbangkan aku, telah merosakkan mood aku nak study..
wassalam............


(mood hepi sebab lulus tapi mata pedih sebab nangis) hehehe............

No comments:

Post a Comment