Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 2, 2011

Raya raya raya...

Assalamualaikum....


Hai, membe2 sume dah update blog diorng dgn macam2 cerita.. aku plak bru nak bkak blog selepas 5 bulan duk peram macam buat tapai hahaha...
Ok, so raya thn nie, mcm biasa memenatkan.. huhu org len enjoy raya, tp aku pnat plak.. mana taknya, dah kat umah tu aku sorang je pmpuan, kakak aku raya perak lg thn nie... udahnya aku sorang je duk kemas umah tu sejak puasa lg... hehehe tetibe almari buruk kat dinding dapur umah aku tu dah terpacak dlm bilik stor, tu aku punye keje la tu... sehari sebelum raya tu aku sental kerusi lama umah aku yg dah bertahun x dilap tu... nasib baik la abg aku awie sangat baik dan rajin tlg basuh tingkap dgn pasangkan langsir baru... I love u awie..hehe 2 la calon suami mithali.... Sental2 kerusi lama sampai selesema dapat kata aku...huhu...


Esoknya RAYA....YEAY!!
Tahun nie aku x bli baju raya pun... x kisahlah... aku ok je.. sejak badan dah chubby nie malas btol nak bli baju baru..malu nak g try kat fitting room.. hahaha
waktu pagi budak2 dtg, lpas zohor, famli aku plak dtg... dahla bekalan air putus... geram je org nak raya...pnat jgak la dok layan famli2 aku tu macam nak kne layan VIP.. huhuuhu...


so raya thn nie, xde gambar pun... aku sgt bz smpai xde masa n mood nak ambk gambar.. yela aku xde canon digital.. ada nokia 5610 yang dah jem ala jalanraya Kuantan- Terengganu je... tu pun aku bli HP baru dah kne shoot dgn abg aku.. darurat tau! 70Rm je kot... jgnla berkira.. hehehe...


ok la nak chow dlu... tetibe haus plak, maklumlah selesema kne minum ais masak bnyk2(bru nak minum air masak, selama nie x pun heheheh)


wassalam...

No comments:

Post a Comment