Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 1, 2011

Happy Birthday to me

Salam... happy birthday to me...
hehehe.... pada pukul 1.22 tgah hari nanti, umur aku genap la 20.. hehehe
so sweet birthday kali nie walaupun aku x balik kampung.
nie first birtday aku xde kat umah.. maklumlah banyak keje...
so, hari nie dapat jam tangan vincci dari 2 membe geli2 aku (dayah and pa'in).. tq so much korang.. jam sangat cantik.... wane itam my faveret...
ekcelli aku memang niat nak beli jam pun sebab jam aku tu ada tanda salib, so aku buang jam tu,,,,
sangat janggal bila tangan kiri aku xde jam.. rasa hidup x lengkap...
now my life is complete again,,.... dayah and pa'in: korang memang baik.. aku sangat beruntung sebab tahun nie aku dapat kawan2 yg sangat baik, best, understanding and everything....

sebelum tu, malam td, tepat pukul 12 malam. roomate aku yang aku sayang: azmira bagi aku gambar lengkap dengan frame(gambar kami berempat sebagai roomate) sangat sweet.... time kachih mira.. love you!!!

esok, nak pegi kuantan, anak sdare aku kawin.... nak pakai gojes2 esok... tapi aku xde handbag... nak pow dgn jiran bilik sbelah la(sheha),.. hohoho moga2 die bagi...


ok then, chow dulu...
salam...

No comments:

Post a Comment