Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 27, 2011

untitled...

Assalamualaikum....
lame dah x update blog nie... sori wahai blog... aku bz sangat2...
masa aku mid sem break ari tu, aku gie johor... Johor is AMAzing....
nanti aku stori pasal johor ek... sebab gambar dalam pendrive member aku pinjam.. huhuu....

habis je cuti, berlambak2 keje nak kene settle... sampai nak nangis aku...
sampai aku terfikir, kenapalah aku boleh muncul kat matrik nie??
I dont belong here. this is not my place.. aku x layak duk sini... aku x pandai mana pun... kalau aku pandai, aku sure dah dapat U untuk diploma dulu.... sedih bile kenangkan masa tu... seminggu duk dalam bilik nangis xdapat U... sekarang, kat matrik, tensyen giler aku rasa....

aku sedar, pasti ada hikmahnya semua nie berlaku kat aku... aku berdoa semoga hari2 yang aku jalani akan jadi semakin bahagia untuk aku...

No comments:

Post a Comment