Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 26, 2012

I am a Planter

Hehehe... Aku seorang planter...
Hmmm.. aku x nafikan ramai yg memandang rendah pada planters di luar sana, aku pun terkena sama. Tapi, lumrah dan ketentuan Ilahi, hanya Dia yg tau...
Bagi aku plak, pertanian n agrotek nie memang dah sebati dgn diri aku.. duduk kat Felda, blaja agroteknologi kat SM. Teknik Jengka, n skrg one of all the UiTM's planters seluruh Malaysia...
Honestly aku memang kagum dgn bidang pertanian sejak aku kat teknik lagi... tapi sejak msuk U, lbh bnyk ilmu yg aku dpt. Alhamdulillah...
sekarang tgah praktikal kat UiTM Arau Perlis, dah nak abis pun praktikalnya.. sangat syok kat sini... Jumaat nie tamatlah praktikal bdak2 batch 4 Planters UiTM Pilah...
sure aku rindu kat tempat ni nanti.. huhuhu...

No comments:

Post a Comment