Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 11, 2011

Trip to JOHOR.. Hari terakhir.


Salam.. nie last day aku kat umah mira… bangun pagi, mandi sarapan,  terus siap2 g terminal pasir gudang.. bas pukul 10… xleh lambat.. pagi tu sempat la singgah kat umah atuk mira.. n nenek mira tersangat2lah peramah… sgt friendly. Patut pun mira sgt baik n sangat ramah… family mira sgt pemurah n mesra…
Perbuatan yg baik akan dibalas dgn balasan yang baik2 belaka.. ini doa aku ntuk kedua2 keluarga dayah and mira…




 on the way nak g terminal, mira stop kat satu perumahan tu sebab nak g satu kedai kek.. rupa2nya kek coklat tu ditempah khas untuk aku…

 terharu sgt.. aku dtg umah mira tanpa ape2 pun untuk family die, tapi diorang bagi banyak sgt kat aku… nie yg segan dah nak g johor lain kali nie…
Sampai kat terminal, bas dah tunggu aku,, nak jalan dah pun… aku ape lagi, salam2 peluk2 mira, terus panjat tangga bas tu..

 bermulalah perjalanan balik ke Pahang… sayang plak nak tinggal johor…

slamat tinggal johor...


larkin during the day


Berhenti kat larkin
larkin sentral




 Berhenti kat rompin. Cantik sangat rumah pameran kayu nie…


Sampai kat terminal makmur, terus pergi kat perhentian bas.. dah nak pukul 6… kene kejar bas terakhir… nasib baik sempat.. sampai kat umah pukul 7.30 malam….

Sekian….Trip to Johor…

No comments:

Post a Comment