Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 11, 2012

Silent Heart Says: I Wish...

Aku inginkan hubungan yg berkekalan sesama Allah dan sesama manusia..
Aku inginkan jodoh yg diredhai Allah selama-lamanya
Aku inginkan kebahagiaan keluargaku yg berpanjangan..



aku ingin ditegur apabila aku lakukan apa saja kelalaian dan kesalahan..
aku ingin sahabat2ku sentiasa menyeru untuk melakukan kebaikan di dunia & akhirat..
aku ingin keharmonian dalam bersahabat...

aku harap sahabat2ku tidak lupakan aku bila aku sudah tiada
kerana memori akan kekal sampai mati..
kerana mereka adalah insan2 kesayanganku
kerana mereka adalah penyuntik semangatku tatkala aku berperang dgn emosi
kerana mereka sentiasa bersamaku tak kira di mana jua aku pergi..

aku sayangkan mereka semua..
kerana mereka sangat istimewa dan berharga..

Ya Allah, kekalkan persahabatan ini..
sebagaimana Engkau kekalkan Nabi Muhammad di syurgaMu..


No comments:

Post a Comment