Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 2, 2012

Never Forget...UiTM Arau, Perlis...

Salam...
Hari ni genaplah 2 blan praktikal Perladangan & Agroteknologi kat UiTM Arau, Perlis. Such a great experience and memory i got here. Tadi baru lepas makan malam dgn Encik Incharge.. hehe...
So, Isnin nt, ladang ni mesti sunyi x dpt dgr celoteh kitorang yg bising ni.. & kitorang kat Pilah tu mesti sunyi gler & sure2 ngantuk masuk lecture hall.. yelah, 2 bln bergelumang dgn macam2.. lumpur, kandang lembu, hehe..

honestly sedih gler nak tinggalkan UiTM Arau.. sebab bnyk gler ilmu yg kami dpt.. pak cik2 kat sini baik sgt..
Pak Cik Man, Pak Cik Kadir, Pak Cik Malam.. dan bnyk pak cik2 lagi.. hihihi...

esok2 aku upload gmbr plak ye...

*terkilan sbb xdpt nak tgok sunset kat Menara Pandang tu.. hujan td..... sgt sedih sbb hajat terakhir x tercapai...

2 comments:

  1. xpa, insyallah ada rezeki dpt tngk pmndngn sunset dr situ...

    ReplyDelete