Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 5, 2012

Aku Kecewa Lagi...:(

Salam..

Hujung bulan 4 ni aku, membe sekelas n senior part 6 akan pergi ke Kedah n Perlis untuk fieldtrip sem ni. masa Sir Fahrul cadangkan pegi Perlis n tidur kat Rumah Tetamu UiTM perlis tu, aku happy sgt sbb dapat peluang pegi UiTM Perlis lagi...
mungkinkah impianku akan tercapai kali ni untuk melihat sunset di Menara Pandang UiTM Perlis
Adakah aku berpeluang utk datang ke Unit Ladang UiTM Perlis yg menyimpan banyak sangat kenangan tu??

jujurnya aku sangat berharap dapat tgok sunset kat situ,

permohonan dah lulus
kami sume akan menginap di Kem Pahlawan Jitra Kedah, kepunyaan ayah Bad.
aku sedih sangat
aku kecewa sangat
x dapat pegi UiTM Perlis lagi
x dapat tgok sunset
walaupun aku tau n sedar
kalaupun aku menginap kat UiTM Perlis,
belum tentu aku dapat pegi Unit Ladang n tgok sunset kat situ

jujur aku sedih n kecewa..

namun aku faham
x semua yg kita harapkan akan kita capai.
aku sedang pujuk diri agar x sedih sentiasa..
moga2 x berpanjangan rasa terkilan ni... :)
sekian...

No comments:

Post a Comment