Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 21, 2012

Utara, Here I Come.... Again!!!

Yeay!!
Esok, bermulalah perjalanan aku, kelasku n senior part 6 ke Kedah n Perlis untuk fieldtrip sem ni. x sabar walaupun esok je.. ok, aku ngaku yg aku suka naik bas jalan jauh2... walaupun kadang2 ada peristiwa yg buat aku sakit hati nak naik bas... yg tu lain sebab naik bas awam.. ni naik bas dgn membe2, surelah perasaan nye lain.. huhuuu...

honestly aku debar jgak nak g fieldtrip ni sebab mostly tempat2 yg kami nak g ni kebanyakannya untuk senior2.. kami cuma pergi ke SCS Group je.. so xtaulah nak bt report mcm mane nt.. harapnya sume berjalan lancar... insyaAllah....

yg pasal UITM Perlis tu, rasanya kami memang xg dah kot kat sana sebab dalam tentatif memang xde pun tulis UiTM Perlis... xpelah.. aku redha.. *sedih sebenarnya*

esok, kami bertolak pukul 9 pagi.. barang x kemas lagi ni.. hehehe... jap lagi la kemas... sikit je barangnye...
ingat dari Perlis nak balik Pahang terus memandangkan cuti mid sem.. tapi bila memikirkan harga tiket dari utara ke Pahang yg agak mahal, aku batalkan je la niat aku tu... balik Pilah dulu pastu baru gerak ke Pahang.. tiket RM22 +- je.. huhuu.. bkan berkira k, tapi berjimat n berbajet... bak kata bos kat Perlis, EVERYTHING COSTS... ingat duit tu daun ka buleh pakai petik ja kat ataih pokok???!!
hahah amik kau aku pakai lorat utagha... *mood dah bermula*

ok, melalut2 kang x kenyang perut yg lapaq ni,, pekena nasi dulu la na... sat2 lagi cek free cek update lagi...
wassalam...

No comments:

Post a Comment