Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 10, 2012

I Got It!!! yeay!!!

Salam... huhuu.. sure2 mood happy giler skarang ni...
ok cm ni citernyer...
ahad lpas, aku turun Putrajaya to visit my one and only sister... huhu... sbnrnye nak pinjam Canon Eos kakakku yg aku ngidam gler nak pakai... pujuk punyer pujuk, dapat la... akak suruh dtg Putrajaya sendiri amik kamera tu.. n sekaligus lawat rumahnya yg baru pindah tu.. walaupun kuarters kerajaan presint 9 je, tapi cukup cantik bagi aku rumah tu... best duk sana... huhu.. selesa...

ok,. so aku pun dapatla kamera tu... pinjam utk g fieldtrip ke Kedah n Perlis ujung bulan ni... heehee...


ha.. ni la kamera yg dipinjam.. huhu... tq kakakku yg tersayang... love u forever la... 


walaupun ada canon, DSLR NOKIA 5610 yg ni tetap x dilupakan... banyak berjasa sejak dari Matrik lg.. huhu...
semalam enset ni merajuk sebab die duk diam je 2 3 ari ni.. huhu.. 



i'm coming to Perlis again... can't wait to go there... ;)

1 comment:

  1. dtng jer.... hehe
    yg kt atas tu bkn DSLR tp XLR ..:)

    ReplyDelete